BESTÄLLNING OCH BETALNING

Efter att du lagt din order hos oss får du en bekräftelse till den mailadress du angett när du la din order. Då kan du enkelt se om din order har gått igenom.

Order lagda innan 12:00 skickas vanligtvis samma dag från vårt lager (ej vid specialbeställning). Har du inte mottagit din order inom rimlig tid ber vi dig kontakta oss på info@poly.se

Om du vill ändra eller ångra en redan lagd order ber vi dig skicka ett mail till info@poly.se

Klicka på ”Mina sidor” och vidare till ”Glömt lösenord”.

RETUR, BYTE OCH REKLAMATION

För att göra en retur vänligen kontakta oss på info@poly.se för ett godkännande av returen innan dina produkter skickas till vårt lager. Efter godkännande skickar vi returformulär till dig och därefter skickar du varorna.

Vid retur betalar du för returkostnad och har således även transportansvar. Använd ett spårbart fraktsätt och spara ditt kvitto. Detta för att kunna spåra leveransen samt att styrka din retur om den inte skulle nå vårt centrallager.

Så snart vi har mottagit och hanterat din retur kommer vi att kontakta dig, via mail.
Det kan ta upp emot fem arbetsdagar innan vi får in och behandlar returer.

Att returnera en vara bekostas av dig som konsument. Detta är ett steg i arbetet mot att minska transporter och främja medveten konsumtion.

Efter att vi har mottagit din retur brukar vi normalt sett betala tillbaka dina pengar inom tio arbetsdagar.

Självklart! Var noga med att märka upp samtliga ordernummer som returen gäller på returblanketten.

Du som konsument har rätt enligt distansköplagen att returnera dina reavaror inom 14 dagar från att du mottog dina produkter.

Vid reklamationer ber vi dig kontakta oss på info@poly.se

Ange gärna ditt ordernummer i ämnesraden, och beskriv ärendet så tydligt du kan, så går det snabbare för oss att handlägga. Tack!

Efter att vi gått igenom din retur begär vi återbetalning av pengarna, via Svea Ekonomi. Återbetalningen kan ta upp till tio bankdagar.

HJÄLPTE DETTA DIG?