BESTÄLLNING OCH BETALNING

Efter att du lagt din order hos oss får du en bekräftelse till den mailadress du angett när du la din order. Då kan du enkelt se om din order har gått igenom.

Order lagda innan 12:00 skickas vanligtvis samma dag från vårt lager (ej vid specialbeställning). Har du inte mottagit din order inom rimlig tid ber vi dig kontakta oss på info@poly.se

Om du vill ändra eller ångra en redan lagd order ber vi dig skicka ett mail till info@poly.se

Klicka på ikonen “Logga in/Registrera“. Sedan klickar du på “Glömt ditt lösenord“. Skriv in ditt användarnamn eller e-postadress och ett nytt lösen0rd skickas till dig.

Om produkten du valt inte finns i lager, kommer du att se en ruta på produktsidan där du enkelt kan fylla i din e-post adress. Du får sedan ett mail när produkten kommit in i vårt lager igen.

Enligt distansköpslagen har du som beställare av specialtillverkade produkter som t.ex. rep på löpmeter, personlig design av båttillbehör eller andra specialtillverkade produkter inte rätt att returnera dessa.

För tillfället kan du inte välja specifika utlämningsställen. Våra transportleverantörer väljer det utlämningsställe som ligger närmast geografiskt utifrån den leveransadress du angett vid din beställning. Vi försöker alltid i den mån vi kan, se till att leveransen av dina beställda produkter levereras till närmsta utlämningsställe.

Bor du på en ö eller annan plats som kan göra det svårare för våra transportleverantörer att hitta ett utlämningsställe som ligger nära angiven adress. Har vi ingen garanti för att beställda produkter kommer till närmsta utlämningsställe.

RETUR, BYTE OCH REKLAMATION

För att göra en retur vänligen kontakta oss på info@poly.se för ett godkännande av returen innan dina produkter skickas tillbaka till vårt lager. Efter godkännande fyller du i den returlapp som ligger med i paketet du fick med dina varor. Skicka sedan paketet till oss. Det är du som konsument som står för fraktkostnaden.

Adress:

AB Poly-Produkter

Hobergsvägen 2

447 34 Vårgårda

Vid retur betalar du för returkostnad och har således även transportansvar. Använd ett spårbart fraktsätt och spara ditt kvitto. Detta för att kunna spåra leveransen samt att styrka din retur om den inte skulle nå vårt centrallager.

Så snart vi har mottagit och hanterat din retur kommer vi att kontakta dig, via mail.
Det kan ta upp emot fem arbetsdagar innan vi får in och behandlar returer.

Att returnera en vara bekostas av dig som konsument. Detta är ett steg i arbetet mot att minska transporter och främja medveten konsumtion.

Efter att vi har mottagit din retur brukar vi normalt sett betala tillbaka dina pengar inom tio arbetsdagar.

Självklart! Var noga med att märka upp samtliga ordernummer som returen gäller på returblanketten.

Du som konsument har rätt enligt distansköplagen att returnera dina reavaror inom 14 dagar från att du mottog dina produkter.

Vid reklamationer ber vi dig kontakta oss på info@poly.se

Ange gärna ditt ordernummer i ämnesraden, och beskriv ärendet så tydligt du kan, så går det snabbare för oss att handlägga. Tack!

Efter att vi gått igenom din retur begär vi återbetalning av pengarna, via Svea Ekonomi. Återbetalningen kan ta upp till tio bankdagar.

HJÄLPTE DETTA DIG?